Tuesday, May 31, 2011

مولانا .....لم كنت تملك عجلة الزمن time machine وعادت بك الأيام للوراء للدراسة الجامعية ماهي الكلية التي ستلتحق بها ولماذا؟؟؟ وتحب تشرب الشاي سادة ولا بالنعناع ولا بالحليب :D :D

سأعود بالآله رغم انى مقتنعة ان الزمن لن يعود وان احسن حاجة حصلت انى دخلت فى معركة العلاج الطبيعى:)

لكن فعليا عندى شغف انى ارجع معاها واتخيل

كنت هأدرس حاجة بحبها اوى من زمااااااان ومعرفش غابت عنى ازاى لحد دلوقتى

هما حاجتين ادرس تخصص رئيسى تااااااااااااااااااااااااريخ
تارييييييييييييييخ تااااااااااااااااااريخ

اعشقه بشده جدا وكنت متميزة للغاية فيه فى اعدادى لدرجة انى كنت بذاكر حاجات اضافية على المنهج
لكن دخلت علمى فى الثانوية بقى

وتخصص فرعى ادرس حاجة له علاقة بالفن وترتبط مع التاريخ بشكل وثيق معرفش دا اسمه ايه بس كنت هأبقى مبسوطة اوى


طبعا انا لن اسمح يعنى لطموحات تروح ادارج الرياح لكن يوما ما نعمل اللى احنا بنحبه

مش بشرب شاى على فكره
الا مرة واحدة اسبوعيا :)

وبيبقى سادة وباللبن نادرا جدا جدا

وزماااان وانا صغيرة كنت بشربه بالنعناع مع بابا رحمه الله

Ask me anything

3 comments:

Noble Princess said...

مساء الفل يا لولو ..
إيه يا بنتي الدماغ العالية دي ..
أتمنالك حياه سعيده ودماغ كويسة ..

بنت الصالحين said...

: )))

تااااااااااريخ مرررررة واحدة


الله ييسرلك وتدرسي اللي بتحبيه

heba said...

ولاءازيك متابعة مدونتك الجميلة ..واستوقفتنى هذة الكلمات بتعجب شديد , فانت تدرسين الطب وكنت تتمنين دراسة التاريخ و انا ادرس التاريخ وكم تمنيت دراسة الطب !!!! فعلى الرغم من حبى للتاريخ الا اننى دائما اعتقد انه متعة لاتصلح للدراسة , وكثيرا ما تراودنى شطحة جنونية متخيلة انى تركت الماجستير وعدت للثانوية ومن ثم الالتحاق بالطب ؟؟!!! والادهى تخيلى كم سأكون متفوقة :):) اتمنى لك التوفيق ..راق قلمك