Tuesday, September 16, 2008

انا لله وانا اليه راجعون

هكذا القدر يذكرنا دائما بذكريات لا ننساها منذ دقئق كنت قد أوشكت ان انتهى من كتابه تدوينه ولكن جاءنى خبر صدقا أحزننى لأنى أشع بهم جدا
وفاه والد اسلام صاحبتى
بجد حاسه انى انا اللى بابا بيتوفى من جديد لأنى عارفه اد آيه هذا الأحساس واد ايه الأب دا غالى أوى اوى اوى اوى
واد آيه فقده صعب مش عارفه أعمل حاجه غير انى ادعيله بالرحمه ونشوف هنروح لها ازاى ولا هنعمل آيه
بجد أنا حاسه بيها أوى حاسه برحله مرضه القصيره معاهم
حاسه يعنى آيه موت وفقد
ياجماعه بجد الفراق أصعب شئ فى الحياه
ولكن لا نقول الا مايرضى ربنا
انا لله وانا اليه راجعون
رحمه الله وغفر له وأدخله فسيح جناته فى هذه الأيام المباركه
وغفر لأبى ورحمه ولكل موات المسلمين

8 comments:

ِِAdem El-Mahdy said...

الخبر كان لى كالصاعقة

انا لسه شايفة الجمعة اللى فاتت

إنا لله و إنا إليه راجعون

اللهم صبر أهله يارب

زمرده said...

الله يرحمه ويغفر له ويصبر اهله

هذا حال الدنيا
قلبي معك

حسن حنفى said...

انا لله وانا اليه راجعون

كان الله في عونه

Anonymous said...

إنا لله وإنا إليه راجعون
نسأل الله له الجنة
اللهم أدخلة الجنة
آميين
اللهم ارزق أهله الصبر

عاشــــــ النقاب ـقــــة"نونو" said...

انالله وانا اليه راجعون
الحقيقة الوحيدة في حياتنا
عظم الله اجركم وغفر الله له وثبته عند السؤال

أحمد سعيد بسيوني said...

انا لله وانا اليه راجعون
تعازينا

مـجـنـووون said...

ما أجمل أحساسك بحزن صديقتك ووقوفك بجوارها


الله يرحمه ويرحم أموات المسلمين
والحمد لله أنه مات في رمضان يعني أيام مفترجه وأن شاء الله يكون من أهل الجنة


تقبلي تعازي الحارة
مجنووون

walaa rizk said...

آدم المهدى

صبر على البلاء فاختاره الله

رحمه الله وثبتهم جميعا


زمرده

غيبه طويله وتعودين على خبر مثل هذا دعواتك لها


حسن حنفى

هذه هيا الحقيقه الموت

القعقاع

جزاك الله خيرا

وتقبل دعائك لهم

عاشقه النقاب

فعلا انها الحقيقه ولكن الفراق صعب


احمد سعيد بسيونى

جزاكم الله خيرا دعواتك لهم


مجنوون

مهما حدث فى الدنيا ستبقى الحب والرحمه

ولأن هذا الأحساس بفقد حبيب ولا شئ اغلى من الاب

ما فعلنا معاها الا ربع ما يجب ان نفعلها

..........


دعواتكم كلكم ليهم لانهم منهاريين لكن محتسبين ولكنها دموع الحزن والفراق

كان يوم ملئ بالبكاء فهذا حال الدنيا

رحمك الله ياعمو وغفر لك صبرت ونحسبك على خير