Friday, July 11, 2008

أنا بحب الاخوان


حمله أطلقها مجموعه من الشباب



ممن يحبون هذه الدعوه المباركه



دعوه قلنا فيها الله غايتنا



دعوه قولنا فيه القرآن دستورنا



دعوه اتحذنا فيها قدوتنا محمد عليه الصلاه والسلاه



وءامنا بأن الجهاد هو سبيلنا



وان شاء الله نكون صادقين القول

بان الموت فى سبيل الله أسمى أمانينا



بعد كل ده مش نحبه



دا الحب مش كلام الحب أفعال



وعشان احنا بنحبها



وبنحب دعوتنا الأسلاميه



دعوتنا الوسطيه



دعوتنا نحو فهم الأسلام



وما أجمل هذا الدين لو فهمنا فهما صحيحا



ادعو كل شخص قد أحبب هذه الدعوه المباركه



الدعوه التى أطلقها الامام الشهيد حسن البنا



مجدد الأسلام فى القرن العشرين



دعوه اتخاذ الاسلام منهج حياه



دعوه قرآن وسنه



ولأنى كما قرات لأستاذى عباس السيسى بان الدعوه الى الله حب



وءامنت بهذه المبدأ



ولأننى ممن نهلوا من بحر الاخوان المسلمين



وافتخر بهذا



فاليكم حمله



انا بحب الأخوان



ولمزيد من التفاصيل تواصلوا من خلال



المدونةhttp://iloveikhwan1928.blogspot.com






والجروب على موقع الفيس بوكhttp://www.facebook.com/group.php?gid=25939586971






و الايميل الخاص بالحملةilove_them@yahoo.com







انها حمله المليون فرد لنقول للعالم أجمع



انا بحب الأخوان



عاشقه الأقصى


38 comments:

Anonymous said...
This comment has been removed by a blog administrator.
Anonymous said...
This comment has been removed by a blog administrator.
Anonymous said...
This comment has been removed by a blog administrator.
Anonymous said...

w ana bkrh ekhwan

أمن دولة said...

و أنا برضه ........ بأكره الإخوان جدا

عمرو عبد الباري said...

وانا بحب الاخوان جدا جدا جدا جدا

ابراهيم said...

وانا ايضا احب الاخوان
ادعوك لزيارة مدونتس واتمني التواصل الدائم بيننا

walaa rizk said...

امن دوله

مش قضيتنا دلوقتى انى حضرتك بتكرهنا

جزاك الله خيرا على المرور

walaa rizk said...

غير معرف

برضه القضيه بتاعتنا دلوقتى مين بيكرهنا

احنا حملتنا مين بيحبنا

جزيتم خيرا على المرور

walaa rizk said...

د\عمرو

أكيد حضرتك معانا فى الحمله

عايزينهم مليون فرد بأذن الله

walaa rizk said...

ابراهيم

ان شاء الله نتواصل

بس بجد محتاجين نفعل الحمله بين محبيبنا

جزاك الله خيرا

بنت الصالحين said...

يب انا بحب كل المسلمين


عارفه ياعاشقه

انا بجد من يوم مادخلت التدوين اتعرفت علي ناس من الاخوان في منتهي الاحترام والادب وناس بجد تحط ع الراس

بس انا بقولها بحب المسلمين وطبعا الاخوان من المسلمين
اذا انا بحب الاخوان

لانهم من المسلمين

تحياتي ليكي ولكل المسلمين ياقمر

walaa rizk said...

تعيشى يا عاشقه الفردوس

بجد كل يوم بيزيد احترامى وتقديرى ليكى


بس محتاجينك هناك فى مدونه الحمله الله يعزك يااختى

"النجم القادم" said...

انا بموت فى حاجه اسمها اخوان

بحب الاخوان

بحبك بحبك بحبك بحبك بحبك

يادعوة الاخوان

انا معاكم ف الحملة

Anonymous said...

معاكم فى الحمله ان شاء الله


بس حضرتك مقاطعانا ولا ايه ؟

؟؟

ابو صهيب ( الجمعاوي الاصيل)سابقاً said...

فكرة رائعة وجميلة بارك الله فيكم ورزقكم الاخلاص في القول والعمل

وانا احب الاخوان

walaa rizk said...

الأخ الجمعاوى الأصيل

منتظرين تفاعل حضرتك بكل الطرق الممكنه

وعلى مدونه الحمله

الله أكبر ولله الحمد

جزيت خيرا على تعليقك

walaa rizk said...

النجم القادم
أهلا بيك

منتظرين الشغل الجامد من حضرتك

walaa rizk said...

حسام يحيى

لا مش مقاطعاكم ولاحاجه

وانا متابعه والله

جزاك الله خيرا

عايزين شغل بقى

Abdallah Hosni said...

عجبنى اوى رد عاشقة الفردوس

بالفعل نحن جماعة من المسلمين

ومش اى حد يقول على نفسه اخوان لكن سلوكه هو اللى يدل على انه اخوان

ربنا يتقبل مننا

وهى قكرة حلوة

ولها مميزات ولها عيوب لكن مميزاتها اكتر اذن فعلى بركة الله

Unknown said...

اللهم اني احب الاخوان فيك
اللهم اني حب الاخوان من اجلك
اللهم اني احب الاخوان ودعوتهم وطريقهم
اللهم اجعلنا كما تحب وترضي
--
قال احد المفكرين لولا الاخوان المسلمين في مصر لتحولت الي تونس وتركيا
ولكن بفضل الله وبرحمته
وكذلك احب كل من يعمل لدين الله عزوجل
وجزاكم الله كل خير

Unknown said...

اللهم انصر الاسلام والمسلمين
تدوينة حلوة بالتوفيق يارب

الفاتح اليعقوبي said...

السلام عليكم
ربنا ييارك في حضرتك يااستاذة
وانا احب كل من يجهد لدين الله ويمكر له ضد اعدائه ويوصل الليل بالنهار لرفعت شأنه واحب كل من يعمل لدين الله في اي مكان وزمان وفي بلد وفي اي جماعة وسأدافع عن الدعاة الي الله في كل زمان ومكان

بس لي راي واخشي ان يزعج هذا الراي اساتذتي المدونين المطلقين للحملة أنا ارفض شعار الحملة (أانا بحب الاخوان)ليه لاننا ممكن نفتح باب التفرقة في الامة فممكن ان نجد اخر يقول انا بحب السلفيين واخر يقول انا بحب الجهاد الاسلامي واخر يطلق حملة عن الجماعة الاسلامية
والامة الان في اشد ماتكون في حاجة الي التجمع لا التفرق والتشرذم
فانتمائنا الاول والاخير لله عز وجل ولدعوته سواء كانت مع الاخوان او غيرهم وسأدافع عن الاخوان لاني اعلم انهم علي حق وسأدافع عن كل الدعاة والاسلاميين طالما ان الحق كان معهم
واسف علي التطويل واعتذر ان اغضب كلامي هذا احد ولكنه راي الشخصي
والسلام

الزهراء said...

وانا ايضا احب الاخوان جداااااااا
فهم من علمونى كيف الحب فى الله يكون
.........
احب اخوان اليوم الذين يفهمون رسالتهم ودعوتهم واحب اخوان امس ايضاالذين فارقونا وتركوا لنا الكثير لنتعلمه
..........
تقبل الله الجهود اختى الحبيبة عاشقة الاقصى

صيد الخاطر said...

كلام جميل ربنا ينفع بكم

بس برضه مفهمتش عاوزين تعملوا ايه

تعريف بالجماعة واهدافها وكده يعني
والله لو كده يبقى شيء ممتاز

Hosam Yahia حسام يحيى said...

حريه الراى عند حضرتك مالها كده

ايه التعليقات المحذوفه دى

:d

وانا بحبهم

برده

:d

اوووى

ربنا يزيد المحبه

walaa rizk said...

اهلا يا اخ حسام

التعليقات المحذوفه ديه كانت تعليقات انجليزى غالبا فيروس

وليست تعليقات تشتم فى الاخوان او ضدهم
وبعدين ياما ناس هاجمتنى واتريقت ولم احذف آى شى
مش أنا اللى احذف رآى حد عشان ضدى

يااخ حسام آبقى اسأل الاول

اسيبهم يعنى والدنيا تبوظ عندى او عند غيرى لو دخلت وفعلت الفيروس


بجد زيارتك بتفرحنا

walaa rizk said...

عبد الله حسنى

جزاك الله خيرا على تعليقك

واهلا بك فى مدونتى

صدقا ازداد من كل تعليق لزوارى ثرائا

جزيتم الجنه

walaa rizk said...

الفاتح الجعفرى

ونحن أيضا نحبهم فى الله

مرورك آضافه لمدونتى

walaa rizk said...

نهر الحب

أهلا بك فى مدونتى

وربنا يجمعنا جميعا على حب الأسلام

walaa rizk said...

الفاتح اليعقوبى

وجهه نظرك وصلت

واختلاف وجهات النظر لايفسد للود قضيه

واحب أرحب بحضرتك هذه المره الاولى لحضرتك تقريبا اللى تعلق عند هنا

بجد نزداد شرفا بهذا التعليق

walaa rizk said...

الزهراء

نحبهم كما تحبينهم

لأننا آيضا بذرت بداخلنا بذور حب الله ونحن معهم

جزيت كل الخير حبيبتى فى الله

walaa rizk said...

أستاذنا صيد الخاطر

اهلا بحضرتك

يارب تبقى الأمتحانات تمام

حضرتك التفاصيل أكثر على المدون هالرئيسيه

هناك بجد هتلاقى كل حاجه

walaa rizk said...

اعتذار لكل الناس اللى اتأخرت بجد على الرد على تعليقاتهم

لكن بجد التمسوا لى العذر وان شاء الله

تجدونى أرد على تعليقاتكم دايما

دعواتكم

ابن ادم said...

انا بحب الاخوان

عايز أتعلم said...

وانا كمان بمووووووت في الاخوان

بس مش بالكلام

ربنا يرزقنا الافعال اللي تدل على اننا بنجب الاخوان..وجزيتي خيراً على الحملة الرائعة

إخوانى حتى النخاع said...

وانا برده بحب الإخوان


وتم التوقيع

Noble Princess said...

حبيبتي أنتي عارفة رأيي
وأختلاف الرأي لا يفسد للود قضية

أحبك في الله